مجید یگانه :
زنی را دوست دارم
زنم را دوست دارم
زنت را دوست دارم
نامش المیراست
پس که لطف می کند؟ که پوست سمای تو را، به بوسه، می درد
تا نور فرو ریزد و
آهسته شکر شود؟
من ! من که بوسه ام ترسناک تر از یک امضاست
موریس بلانشو قاتل زبان است اشاره به سرگذشت ارفئوس از اساطیر باستان که در پانوشت پیشگفتار به آن اشاره شد
المیرا قاتل زنان است اشاره به سرگذشت مجید یگانه که در پانوشت ارفئوس به آن موریس بلانشو اشاره کرده بود
ایجاز زبان کلاسیک خصلت ارتباطی دارد؛یعنی در زنان کلاسیک کلمات تا نفع امکان حد مناسبات تجرید شده اند
این کارکرد دو پهلوی گذشته ساده را در مسئله دیگری می یابیم که به این نوشتار مربوط است: سوم شخص در رمان زنان
جناح راست فرانسه پیرو دوگل ماهنامه جناح چپ کاتولیک فرانسه
من در مخم باتایم
امیر قاضی پور :
چه را پس مي دهند و
كتاب را در كاغذ پاره مي كني
هيچ كس
نداند دوچرخه را
هر بار، نا آشنا
: " اين قياس ماننده است "
تن نيست همه چيز را
غلطي كه از دو قالب
راه مي رود.
برهنه اي كه نيست روي_ سر
لیلا روبین:
نوه از کوچه ای که نباشد گنجشک.
زیرهمین ستون،ازچشمان آبی خروس
نباشی زیبا
شماره های قبل :
دومینو - شماره ی ششم / دومینو - شماره ی پنجم / دومینو - شماره ی چهارم /
دومینو - شماره ی سوم / دومینو - شماره ی دوم/ دومینو - شماره ی اول /